Eller konsten att hålla många bollar i luften …

Varför DEEP vid företagsflytt?
Svar:
1. Undvik merkostnader och att kärnverksamheten avstannar.
2. En kontaktperson, som har kontroll över alla rubriker och ser till att de utförs.
Vid ett första möte, som är kostnadsfritt, konstateras era rubriker och era förväntningar på hur ni vill och kan gå till väga samt vad som rimmar bäst med er ekonomi och budget.
Steg 1: Identifiera rubrikerna
nedan ett fåtal!
- Arkitekt – Hur vill ni visualisera ert företag i ny lokal och flöden mellan avdelningar?
- Larm -, och passersystem.
- Brandutrustning.
- Kontakt hyresvärd – befintlig OCH ny lokal.
- Upphandling flytt, möbler (nya och befintliga) , AV, IT, Säkerhet etc…
- Avveckling befintlig lokal.
KUNDER I BOKSTAVSORDNING
AG Advokat – inköp ”sista piffet” såsom mattor, armatur och gardiner.
Bolon – etablering av nytt showroom – Birger Jarlsgatan 32 – Lab Store
Datscha – Flyttkoordinering, lokalisering rubriker och upphandling möbler.
Fojab Arkitekter – inköp nya arbetsplatser och gardiner.
Gelba Management AB – uppgradering konferensrum – AV teknik.
JLL – Interimsuppdrag som Team Leader för projektledarna (12 st).
Kronängsskolan – Projektledning och flyttkoordinering.
La Villa – Bröllopskoordinator i Italien.
LRF – Lantbrukarnas Riksförbund – flyttkoordinator tillsammans med fastighetsansvarig.
Navigio – Lokalisering av rubriker inför flytt och tidplan.
Plantagen – Flytt av kontor från Barkaby till Frösundavik. Innefattade alla rubriker.
Recoordinate – Flytt, inköp av möbler samt tillbyggnad förråd och toalett i befintlig lokal.
St1 – Flytt från Chokladfabriken i Sundbyberg till Bromma Blocks.
SUP46 – Flyttkoordinator år 2016, 2019 och 2020.Teenage Engineering – Flyttkoordinator.
Upplandsbro Kommun – Lokalisering rubriker ny äldrevårdsaktör.
Vaxholms Kommun – Flytt av skola till befintliga Kronängsskolan.
Vaxholms Kommun – Lokalisering rubriker implementering av ny äldrevårdsaktör.
Vaxholms Kommun – Stöd vid upphandling flytt och möbler för ny förskola.